
WebLevel vă poate crea și administra contul Google “Compania mea”
Un profil complet și actualizat al “Companiei mele pe Google” are cu 70% mai multe șanse să asigure o achiziție a unui client. Ne asigurăm că toate informațiile sunt corecte între înregistrarea dvs. pe Google, site-ul companiei și pe toate platformele online.
Listarea companiei pe Google ajută la descoperirea afacerii, permițându-le clienților să localizeze afacerea dvs. pe Google Maps, în timp ce Google furnizează toate detaliile de care are nevoie clientul pentru a face achiziția din magazinul dvs.
De ce să-ți înregistrezi compania pe Google?
Compania mea pe Google (Google my Business) este un serviciu gratuit pus la dispoziție de Google, prin care poți să-ți gestionezi informațiile relevante despre afacerea ta.
Principalele avantaje:
Este un serviciu gratuit.
Tot ce trebuie să faci este să adaugi informații și imagini privind profilul companiei tale și astfel îți cresc șansele să apari în rezultatele de căutare pe Google și Google Maps.
Este foarte bine optimizat.
Compania mea pe Google (Google my Business) este unul dintre cele mai eficiente instrumente SEO, dar simpla setare a profilului de business nu reprezintă o garanție că vei fi listat în căutările Google, dar cu siguranță rezultatele se vor vedea în timp.
Gestionare ușoară a informațiilor
Ai acces la o interfață intuitivă unde îți poți completa profilul: nume, adresă, date de contact, programul de funcționare. Poți publica fotografii atractive sau poți integra fotografii panoramice 360.
Statistici relevante
În panoul de control ai la dispoziție date și statistici despre vizualizări, despre cum ți-au găsit clienții afacerea (din Google sau Google Maps) și despre cum interacționează aceștia cu compania ta: apeluri telefonice, click-uri sau solicitări de indicații rutiere, etc. Aceste informații te ajută să înțelegi mai bine comunitatea celor interesați de compania ta și să le oferi date relevante.
Concluzii finale
Potrivit Google, căutările mobile specifice locației cresc cu 50% mai rapid decât căutările obișnuite pe mobil. De fapt, 84% dintre consumatori efectuează căutări locale și ar fi păcat dacă afacerea dvs. ar fi în imediata apropiere și clienții nu v-ar putea găsi, deoarece nu ați apărut pe Google Maps.
Listarea vă poate face afacerea mai vizibilă pentru potențialii clienți, îmbunătățindu-vă relevanța geografică și oferindu-vă un avantaj față de concurenții dvs.