Servicii de administrare a magazinelor e-commerce
Un magazin virtual reprezintă o altă dimensiune a afacerii dumneavoastră, o posibilitate de multiplicare a portofoliului de clienți, o posibilitate de a ajunge acolo unde nu ați fost prezent și o crestere a gradului de accesibilizare a produselor și implicit o modalitate de mărire a cifrei de afaceri.
Toate acestea ținând cont de câteva considerente esențiale: buna administrare și buna promovare!
Procesarea rapidă și fără erori a comenzilor este vitală pentru succesul unei afaceri de comerț electronic. În activitatea de comerț electronic, o reputație pozitivă în rândul clienților este importantă. Prelucrarea lentă și predispusă la erori alungă clienții și întârzie dezvoltarea afacerii dvs. Pentru a vă asigura că afacerea merge bine, WebLevel oferă servicii complete și fiabile de administrare și procesare a comenzilor.
Ne concentrăm pe gestionarea operațiunilor zilnice ale magazinelor, îmbunătățim procedurile de afaceri ale clienților noștri, sporind în același timp productivitatea și capacitatea, ceea ce declanșează profitabilitate și creștere.
Responsabilități administratori magazin e-commerce
Managementul inventarului: ținem evidența codului stocului de inventar, a numărului SKU al furnizorului, a prețului, a dimensiunii, a culorii și răspundem rapid la lipsurile iminente.
Servicii de urmărire a comenzilor: gestionăm și procesăm comenzi precum vânzări, distribuție, expediere automată, continuitate complexă. Profesioniștii noștri au experiență în procesarea comenzilor de orice volum și complexitate.
Asistență pentru clienți: interacționăm cu clienții și îi ținem informați cu privire la starea stocului, comandă restantă, ambalarea, expedierea și data exactă a livrării.
Gestionăm baza de date a clienților: vom gestiona datele dvs. și ale clienților în mod eficient pentru a asigura o relație mai bună cu clienții.
Managementul transportului: Pentru a evita orice tip de confuzie, verificăm și validăm adresa de livrare înainte de procesarea comenzii. De asemenea, procesăm o serie de alte detalii despre expediere, cum ar fi metoda de expediere, programul de expediere, modul de transport, etc.
Prelucrarea plății: procesăm informațiile cardului de credit și generăm facturi rapid și eficient.
Returnări ale produselor: Vă putem ajuta, de asemenea, cu procesarea rapidă a returnărilor de la clienți precum articolele defecte, întârzierile de expediere, etc.
Supraveghem toate performanțele buletinului informativ, concepem diverse strategii pentru a crește vânzările și pregătim rapoarte pentru toate activitățile de pe site-urile administrate de noi.