Imaginea contează
Multe întreprinderi mici cred că mărcile sunt pentru companii mari, din Fortune 500. Cu toate acestea, fiecare interacțiune pe care o ai, ca afacere, cu un potențial client lasă o impresie. Și, deoarece clienții pot interacționa cu compania dvs. de multe ori fără să pună piciorul în magazinul dvs. sau să contacteze un agent de vânzări, crearea unei imagini profesionale (sau a mărcii) pentru afacerea dvs. și consolidarea constantă a acestei imagini pe toate canalele de marketing vă ajută să vă asigurați că aceste impresii au un impact pozitiv.
Creați un logo profesional
Elementele principale ale unei mărci sunt numele și logo-ul companiei dvs. Ancora vizuală a mărcii companiei dumneavoastră este logo-ul companiei dumneavoastră. Toate materialele de marketing, designul site-ului dvs. web, antetul, buletinele informative prin e-mail, rețelele de socializare etc. afișează logo-ul dvs. ca simbol al companiei dvs. și a ceea ce reprezintă aceasta. Nu trebuie să fie o operă de artă creativă, cu toate acestea, logo-ul dvs. ar trebui:
- Identificați-vă clar compania
- Includeți o promisiune de marcă și o slogan (versiunea condensată a declarației dvs. de marketing)
- Fii atrăgător din punct de vedere vizual pentru piața țintă
- Diferențiază-ți compania
Există multe resurse bune la care poți apela pentru design de logo pentru afacerea ta. Iată câteva pe care le recomandăm:
Extindeți-vă marca pe toate materialele și canalele de marketing
Folosind logo-ul dvs. ca ancoră și ghid, asigurați-vă că transportați marca companiei dvs. în toate elementele de marketing, inclusiv:
|
|
Stabiliți standarde de identitate
Apoi, creați un document cu standardele de design care să includă detaliile dvs. de branding. Aceste informații ar trebui să includă: fonturile utilizate, dimensiunile textului, culorile, instrucțiunile de utilizare a siglei etc. Partajați acest document cu angajații și furnizorii pentru a vă menține marca și imaginea coerente.