13.4 C
București
joi, 22 februarie 2024

Ce este comerțul electronic Magento și de ce ar trebui să îl utilizați?

Ce este Magento?

Magento este o platformă cu PHP încorporat, care ajută programatorii să creeze site-uri web de comerț electronic. A fost lansat pe 31 martie 2008 de Varien și dezvoltat pe Zend Framework.

Până în prezent, există sute de mii de companii care folosesc această sursă deschisă pentru a-și deschide magazinul online, inclusiv cele mari precum Nike, Samsung etc.

În 2018, Adobe a achiziționat Magento la un preț de 1,68 miliarde de dolari pentru a-și finaliza bucla comercială. Această achiziție va ajuta și Magento să se dezvolte pe piața întreprinderilor.

Conform datelor interne ale LitExtension, în 2020, Magento a fost una dintre cele trei platforme către care comercianții au migrat cel mai mult, în timp ce doar o minoritate dintre proprietarii de magazine au ales alte cărucioare.

2. De ce să folosiți Magento?

Pentru companiile și persoanele care doresc să dezvolte un site de comerț electronic profesional pe termen lung, ar trebui să vă gândiți la Magento ca o prioritate. Magento este cel mai bun open-source pentru a construi un magazin online. Dar lucrul esențial este că este foarte profesionist și complet gratuit.

Trebuie doar să înțelegeți puțin limba engleză, iar tehnologia este absolut capabilă să vă construiți un site „monumental” cu această sursă deschisă.

Există câteva caracteristici de bază ale Magento:

Gestionarea produselor: cu multe imagini, comentarii opționale despre produse, o listă de favorite și un inventar.
Gestionarea categoriilor: ușor de găsit și selectat produse după categorie
Gestionarea stocurilor: gestionarea produselor rămase în stoc, import, export…
Cont de client: starea contului, istoricul tranzacțiilor, catalogul preferat, adresa, coșul de cumpărături…
Serviciu clienți: îmbunătățirea caracteristicilor, formular de contact cu clienții; urmărire cuprinzătoare și serviciu de e-mail.
Managementul comenzilor
Plăți: multe metode de plată, cum ar fi card de credit, PayPal, Authorize.net, Google Checkout, suport pentru module de plată externe precum CyberSource, ePay, eWAY și multe altele.
Tehnologia de căutare: rapidă, prietenoasă, acceptă căutarea pe Google Sitemap
Sprijin internațional: multilingv și monetar
Instrumente promoționale și de marketing: cupoane, promoții și multe altele.
Analizați și raportați: integrați-vă cu serviciul Google Analytics și furnizați mai multe rapoarte.

Omnicanalul este viitorul comerțului cu amănuntul, așa că o mulțime de comercianți selectează comerțul electronic Magento pentru site-ul lor web și apoi folosesc Magento POS pentru magazinele lor fizice. Datorită acestui fapt, își pot vinde și gestiona afacerea dintr-un sistem centralizat.

Articole similare

- Advertisement -

ULTIMELE ARTICOLE